8 Składników Najlepszy Suplement Kontrolujący Wagę

✔️ Zaczniesz Zmieniać Swoje Nawyki Żywieniowe To Pozwoli Ci Osiągnąć Lepsze Zdrowie Sylwetkę i Dobre Samopoczucie.98% klientów jest zadowolonych z efektów stosowania Diety  Keto

Regularne stosowanie NuviaLab Keto skutecznie wspomaga odchudzanie. Już po kilku tygodniach od rozpoczęcia stosowania suplementu diety zauważysz zmiany na swoim ciele!

Co to jest dieta ketogeniczna?

Dieta ketogeniczna jest formą diety niskowęglowodanowej. Charakteryzuje się wyjątkowo niskowęglowodanową i niskocukrową, ale bardzo wysokotłuszczową dietą.

 Z powodu braku węglowodanów metabolizm zmienia się i przechodzi w tzw. „ketozę”.

Czym dokładnie jest ketoza? Normalnie organizm czerpie energię z węglowodanów dostarczanych wraz z pożywieniem – jest więc uzależniony od podaży węglowodanów. Jeśli brakuje tych węglowodanów jako dostawcy energii, organizm musi znaleźć inne sposoby, aby sobie pomóc.

W wątrobie tłuszcze są następnie przekształcane w tzw. ciała ketonowe, które zamiast węglowodanów są wykorzystywane do wytwarzania energii i np. utrzymania sprawności mózgu. Ten stan produkcji energii nazywany jest „ketozą” i jest zasadą, na której opiera się dieta ketogeniczna. Ciało potrzebuje trochę czasu, aby przyzwyczaić się do tego zmienionego procesu.

UWAGA!

Dieta ketogeniczna jest formą żywienia niskowęglowodanowego i opiera się na przyjmowaniu pokarmów o wysokiej zawartości tłuszczu i wyjątkowo niskiej zawartości węglowodanów. Ze względu na brak węglowodanów organizm spala więcej tłuszczu jako źródła energii.

Jak wygląda dieta ketogeniczna?

Podczas diety ketogenicznej potrzeby energetyczne należy zaspokajać w następujący sposób:

Węglowodany: 10%

Białka: 30 procent

Tłuszcz: 60 procent

Jakie pokarmy są zabronione?

Dla tych, którzy chcą jeść keto, żywność zawierająca węglowodany jest tematem tabu. Dlatego następujące produkty spożywcze są rzadko lub wcale w menu diety ketogenicznej:

Zboża: makaron, ryż, musli

Rośliny strączkowe: ciecierzyca, groch, fasola, soczewica

Warzywa bulwiaste/korzeniowe: ziemniaki, marchew, pasternak

Słodki: słodycze, napoje bezalkoholowe i słodkie napoje z soków owocowych, ciasta

Owoce: owoce o wysokiej zawartości cukru, takie jak banany, jabłka lub ananasy

Niezdrowe tłuszcze: przetworzony olej roślinny, majonez

Gotowe potrawy i mieszanki przypraw: często zawierają dużo cukru

alkohol

niskotłuszczowe produkty dietetyczne

 

Jakie pokarmy są dozwolone?

Lista zakazanych produktów spożywczych jest długa, więc co pozostało? Szczególnie ważne jest włączenie do diety tłustych pokarmów i białka. To powinno często znaleźć się na talerzu:

Mięso: stek, szynka, bekon, kurczak i indyk

Ryby tłuste: łosoś, pstrąg, tuńczyk, makrela

Produkty mleczne: masło, śmietana, sery (cheddar, kozi, serek śmietankowy, mozzarella)

jajka

Wejdź w Ketozę i Zrzuć Kilogramy!

Orzechy i nasiona: orzechy włoskie, migdały, pestki dyni, siemię lniane, nasiona chia

Warzywa (niskowęglowodanowe): zwłaszcza zielone warzywa, pomidory, cebula i awokado

zdrowe oleje: oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, olej kokosowy i olej z awokado

Przyprawy: sól, pieprz, zioła

Owoce: owoce niskosłodzone w niewielkich ilościach, np. jagody

UWAGA!

Podczas diety ketogenicznej należy unikać pokarmów zawierających węglowodany, takich jak produkty zbożowe, rośliny strączkowe, cukier czy gotowe posiłki. Główne pozycje w menu to: ryby i mięso, nabiał, jajka, orzechy i warzywa niskowęglowodanowe.

Jakie są zalety diety ketogenicznej?

Takie skrajne wyrzeczenie nie powinno pójść na marne. Więc jakie jest tło tej diety? Tutaj przedstawiamy zalety tego rodzaju diety.

Schudnij z dietą ketogeniczną

Słowo „dieta” już to sugeruje: ta forma odżywiania może pomóc schudnąć, a tym samym przeciwdziałać otyłości. Niektóre badania wykazały nawet, że dieta ketogeniczna jest znacznie bardziej skuteczna niż dieta niskotłuszczowa. Ponadto w przypadku tej diety w rzeczywistości nie ma kalorii, które należy liczyć .

Jedno z badań wykazało, że osoby na diecie ketogenicznej straciły ponad dwa razy więcej masy ciała i tkanki tłuszczowej niż grupa na diecie niskotłuszczowej o ograniczonej kaloryczności .

Według badań dieta ketogeniczna jest bardziej skuteczna niż diety niskotłuszczowe, ponieważ opiera się na zwiększonym spożyciu białka. W wielu badaniach wykazano już, że ma to działanie prozdrowotne. Niższy poziom cukru we krwi i poprawa wrażliwości na insulinę również odgrywają rolę w powodzeniu diety ketogenicznej .

Ponieważ wielu wciąż poszukuje cudownego lekarstwa na jak najszybsze schudnięcie, pojawia się tutaj również pytanie: Jak szybko można schudnąć dzięki diecie ketogenicznej?

“Motto przy odchudzaniu brzmi: najlepiej powoli, ale na stałe. Jeśli schudniesz w krótkim czasie, jak obiecuje wiele diet i programów odchudzających, tracisz głównie wodę – a przy niskim spożyciu kalorii także pewną ilość mięśni .

Energia

 Jednak rezerwy tłuszczu są w niewielkim stopniu wykorzystywane. Jeśli następnie powrócisz do pierwotnej diety, efekt jo-jo zostanie zaprogramowany, a złogi tłuszczu będą nadal rosnąć.”

Korzyści zdrowotne przy  cukrzycy i epilepsji

Choroba ta, znana również jako cukrzyca, występuje w dwóch podstawowych postaciach: Cukrzyca typu 1 to choroba autoimmunologiczna, w której układ odpornościowy atakuje komórki trzustki produkujące insulinę

. Oznacza to, że organizm nie może już zużywać spożytego cukru. W cukrzycy typu 2 komórki stają się niewrażliwe na insulinę. Ta insulinooporność powoduje wzrost poziomu cukru we krwi.

Szczególnie w przypadku cukrzycy typu 2 dieta ketogeniczna okazała się skuteczna: 

insulinooporność została zmniejszona o 75%, a zwiększone spalanie tłuszczu pozytywnie wpłynęło na wagę pacjenta – nadwaga jest jedną z przyczyn cukrzycy typu 2.

 W jednym badaniu siedmiu z 21 pacjentów z cukrzycą typu 2 było w stanie uniknąć jakichkolwiek leków, jeśli stosowali dietę ketogeniczną .

Przeczytaj także: Dieta przy cukrzycy

Dieta ketogeniczna dla pacjentów z cukrzycą również dowiodła swojej wartości w badaniu porównawczym: grupa badana ketogenicznie straciła 11,1 kg, podczas gdy grupa, która spożywała więcej węglowodanów, straciła tylko 6,9 kg. 

Jest to szczególnie ważne w przypadku nadwagi w cukrzycy typu 2. Ponownie, 95,2% testerów ketogenicznych było w stanie uniknąć leków, ale tylko 62% z grupy węglowodanów .

Dieta ketogeniczna jest od dawna polecana dzieciom z padaczką lub chorym na Alzheimera. 

Choroba Alzheimera opiera się również na insulinooporności mózgu: cukier we krwi nie może być wchłonięty przez komórki w mózgu.

 Ciała ketonowe wytwarzane przez dietę ketogeniczną mogą potencjalnie służyć jako substytut deficytu energetycznego.

 Chociaż uszkodzonych komórek mózgowych nie można w ten sposób zregenerować, osłabione komórki można wzmocnić.

Badania wykazały również, że dieta ketogeniczna jest skuteczna w przypadku innych chorób. Przed rozpoczęciem diety ketogenicznej ze względów medycznych należy to wyjaśnić z lekarzem.

Choroby serca: dieta ketogeniczna obniża tkankę tłuszczową, ciśnienie krwi i poziom cukru we krwi oraz poprawia poziom cholesterolu HDL 

Trądzik: niski poziom insuliny i spożywanie niewielkiej ilości cukru lub przetworzonej żywności mają pozytywny wpływ na cerę .

Rak:

 W niektórych badaniach dieta ketogeniczna może spowolnić wzrost guza. Wynika to z faktu, że wiele komórek nowotworowych czerpie energię głównie z cukru, ale w niewielkim stopniu wykorzystuje tłuszcze i kwasy tłuszczowe.

 Jest to jednak tylko środek wspomagający i nie powinien być stosowany jako substytut terapii medycznej .

UWAGA!

Wykazano, że dieta ketogeniczna pomaga zredukować wagę. Dieta jest również korzystna dla pacjentów z cukrzycą typu 2.

 W facie przejściowej diety  się pojawiają  się zmęczenie, , wzmożone uczucie glodu, problemy ze snem, bóle, nudności i problemy z trawieniem. Jednak te takie etykiety mijają po kilku dniach.

Aby tego można było wybrać łagodny start i normalną dietę niskowęglowodanową. . Ukierunkowane ograniczające pokarmy , które nie są konieczne, ponieważ organizm, ponieważ przejdzię sammoczynnie na ketozę .

Niemniej jednak, dieta ketogeniczna powinna być zawsze prowadzona pod nadzorem lekarza: jeśli istnieją przesłanki medyczne, krok do żywienia ketogenicznego należy podejmować w porozumieniu z lekarzem, a nie samodzielnie. Ale nawet jeśli chodzi o utratę wagi, należy to najpierw wyjaśnić z lekarzem.

Dieta wysokotłuszczowa może prowadzić do odkładania się złogów na naczyniach, co z kolei może zwiększać ryzyko udaru i zawału serca. Dieta ketogeniczna zwiększa produkcję kwasu moczowego, co zwiększa ryzyko wystąpienia dny moczanowej. Dlatego należy regularnie konsultować się z lekarzem i sprawdzać poziom kwasu moczowego.

Nie ma również wystarczającej liczby badań dotyczących diety ketogenicznej. Jak w przypadku każdej diety, pułapka na jojo czai się zaraz po jej zakończeniu. Powinieneś być tego świadomy przed rozpoczęciem diety ketogenicznej.

Takie skrajne ograniczenie wpływa również na jakość życia. Jeśli dieta ketogeniczna ma podłoże terapeutyczne lub zdrowotne, decyzję tę i tak podejmie lekarz. Jeśli chodzi o utratę wagi w dłuższej perspektywie, powinieneś podjąć świadomą decyzję o przejściu na skrajności. Ponieważ zrównoważona i długofalowa zmiana diety w połączeniu ze sportem prowadzi również do celu utraty wagi!

  „Zdrowy wskaźnik utraty wagi wynosi około pół kilograma do kilograma na tydzień. Ale waga początkowa również odgrywa tutaj rolę”.

Często Zadawane Pytania

  1. Czy dieta ketogeniczna traci mięśnie?

Każda dieta może prowadzić do utraty mięśni. Ze względu na wysoką zawartość białka w diecie ketogenicznej jest to jednak zminimalizowane, a dzięki treningowi siłowemu można zbudować dodatkowe mięśnie. Może to być nieco trudniejsze niż w przypadku normalnej diety wysokowęglowodanowej.

  1. Czy muszę na zawsze zrezygnować z węglowodanów?

nie należy jednak tego unikać w ciągu pierwszych dwóch do trzech miesięcy, po czym od czasu do czasu może być nawet korzystne spożywanie większej ilości kalorii i węglowodanów. To podtrzymuje metabolizm. Po tym jednak należy ponownie ściśle przestrzegać diety ketogenicznej.

  1. Ile białka muszę jeść na diecie ketogenicznej?

Na diecie ketogenicznej należy spożywać odpowiednią ilość białka, ale nie za dużo. Może to spowodować gwałtowny wzrost poziomu insuliny i zatrzymanie tworzenia ciał ketonowych. Około 35 procent zapotrzebowania na energię powinno pokryć białka.

Potrzebujesz Wejść w Ketozę? Kliknij Tutaj!

UWAGA!

Przeciwdziałaj utracie mięśni dzięki wystarczającej ilości białka. Trening siłowy pomaga również w budowaniu masy mięśniowej. Węglowodany należy spożywać od czasu do czasu, aby przyspieszyć metabolizm.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.