Kurs Marketingu Internetowego w Praktyce

Grupy na Facebooku to świetna sprawa. Pozwalają one nawiązać kontakt z osobami, które mają te same zainteresowania, hobby i pasje co Ty.W przeciwieństwie do stron, które możesz polubić, w przypadku grup na Facebooku musisz, chyba że sam je założyłeś, dołączyć lub być dodanym przez znajomych. W pierwszym przypadku po prośbie o dołączenie następuje krok potwierdzenia przez administratora. Jeśli to da zielone światło, zostaniesz przyjęty do grupy.

Kurs Marketingu

Punkt grup na Facebooku

Co możesz teraz zrobić w grupie? W ramach grup na Facebooku można być na bieżąco w określonych tematach oraz zamieszczać wiadomości i media (np. dokumenty, zdjęcia i filmy). Grupy można tworzyć na różne tematy i służą do wymiany. Można na przykład skoordynować wyjazd na nadchodzący koncert, poinformować własną drużynę piłkarską o aktualnym harmonogramie meczów lub wymienić poglądy na temat polityki. Możliwości są nieskończone. Wymiana i networking są na pierwszym planie, a posty poszczególnych uczestników są widoczne dla wszystkich członków grupy.

Nawiasem mówiąc, grupy na Facebooku są przeznaczone do użytku prywatnego, a nie dla firm. Dlatego możesz je tworzyć tylko za pośrednictwem profilu prywatnego. Na przykład strona biznesowa nie może tworzyć ani dołączyć do grupy na Facebooku.

Prywatność, tak czy nie?

Przed utworzeniem nowej grupy należy zastanowić się, czy ma ona być publiczna, zamknięta czy tajna.

To pierwsze nie wymaga wyjaśnień: każdy może zobaczyć grupę, jej członków i ich posty. Prywatność jest nieco wysoka w zamkniętych grupach: chociaż każdy może znaleźć grupę i zobaczyć jej członków, posty są widoczne tylko dla tych, którzy faktycznie dołączyli i zostali uwzględnieni w grupie.

Z drugiej strony tajna grupa jest najściślejszą formą grupy na Facebooku: mogą ją znaleźć tylko członkowie samej grupy. W takim przypadku wpisy i inni członkowie grupy są widoczne tylko dla osób, które faktycznie są członkami grupy.

Jakie są różne grupy na Facebooku?

Po utworzeniu grupy można na różne sposoby nadać jej temat. Możesz wybierać spośród grup dla bliskich przyjaciół, klubów, wydarzeń i planów, sąsiadów, rodziny, rodziców, grup projektowych, szkoły lub klasy, grup studyjnych, wycieczek i nie tylko. Istnieje jednak również opcja dla grupy niestandardowej.

Ponadto specjalną funkcją jest zakup i sprzedaż typu grupowego, jeśli go wybierzesz, Facebook integruje specjalną maskę sprzedażową dla postów. Pozwala na podanie nazwy towaru w nagłówku (maksymalnie 100 znaków), określenie ceny sprzedaży, lokalizacji oraz bardziej szczegółowy opis towaru.

kwestia postawy

Poniżej można dokonać pewnego dostrojenia w grupie. Na przykład błędy popełnione podczas tworzenia można poprawić. W ustawieniach grupy masz możliwość ponownej zmiany typu grupy (np. z klubów na sąsiedzi). Ważnym ustawieniem jest zarządzanie prośbami o członkostwo. Tutaj możesz określić, czy tylko administratorzy lub moderatorzy mogą potwierdzać prośby o członkostwo, a tym samym przyjmować nowych członków, czy też każdy zwykły członek może potwierdzać nowych członków.

Podobne opcje dotyczą uprawnień do współtworzenia. Z jednej strony można określić, czy tylko administratorzy mogą publikować nowe posty, czy jest to możliwe dla wszystkich. Z drugiej strony możesz określić, czy administratorzy czy moderatorzy muszą potwierdzać posty, zanim się pojawią. W takim przypadku posty członków są widoczne dla wszystkich uczestników grupy dopiero po ich zatwierdzeniu przez upoważnione osoby.

Ponadto można dokonać zwykłych ustawień kosmetycznych, takich jak edycja nazwy grupy i jej opisu, a także zdjęcia tytułowego grupy.

powiadomienia

Ważne są również ustawienia powiadomień. Mogą służyć do regulowania, do których stanowisk w grupie należy się odnieść. Jeśli wybierzesz „Wszystkie posty”, otrzymasz powiadomienie z Facebooka o każdym nowym poście w grupie. Może to szybko stać się irytujące, dlatego oferowane są również opcje „Najważniejsze” i „Wpisy od znajomych”. Ten pierwszy wysyła powiadomienia tylko o postach od znajomych i postach polecanych, „Wpisy od znajomych” w rzeczywistości informują tylko o nowych postach od członków z Twojej własnej listy znajomych. Oczywiście istnieje również możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień.

Podobne ustawienia są możliwe dla powiadomień push. Skupiają się one następnie na opcjach Wszystkie posty, Najciekawsze i Wyłączone.

Na koniec możesz także włączyć lub wyłączyć powiadomienia o prośbach o członkostwo. Są domyślnie włączone.

Jeśli znasz swój standardowy profil na Facebooku i jak działa Twoja własna oś czasu, szybko znajdziesz drogę do kanału grupy. Opcje są dość podobne. W zasadzie posty działają jak aktualizacje statusu i mogą przybierać formę postów ze zdjęciami lub filmami. Filmy na żywo są również możliwe w grupie i, jak zwykle, można ustawić oznaczenia miejsc, wybrać uczucia i otagować znajomych.

Szczególnie ważne posty można przypiąć na początku kanału, aby inni użytkownicy w grupie nie mogli ich przeoczyć. Nawet jeśli inne posty podążają za nimi, nie przesuwają posta w dół osi czasu, zamiast tego znajdują się u góry kanału, dopóki nie zostaną odpięte.

Kolejną wygodną funkcją w grupach jest wyświetlanie, ile osób i które osoby przeczytały już poszczególne posty. Jest to szczególnie przydatne w przypadku informacji, które dotyczą wszystkich, takich jak miejsce spotkania na następny mecz wyjazdowy Twojej drużyny piłkarskiej. Jeśli zdasz sobie sprawę, że niektórzy członkowie grupy nie przeczytali posta do pewnego momentu, możesz albo napisać do nich ponownie indywidualnie, albo zadzwonić.

W grupach sprzedaży przedmioty, które są oferowane, można również oznaczyć jako sprzedane lub dodać do własnych zapisanych produktów, które reprezentują coś w rodzaju listy obserwowanych lub życzeń.

Wydarzenia, dokumenty i ankiety

Grupy są również szczególnie interesujące ze względu na niektóre funkcje, które czasami nie są dostępne w innych witrynach. Wydarzenia nie są jednym z tych wyjątkowych punktów sprzedaży – ponieważ możesz je również tworzyć w ten sposób. Jeśli jednak utworzysz wydarzenie w grupie, wszyscy członkowie grupy zostaną automatycznie zaproszeni. W wielu przypadkach może to być pomocne narzędzie.

Innym popularnym narzędziem jest możliwość przesyłania dokumentów. Oprócz obrazów i filmów możesz również dostarczać dokumenty pakietu Office, pliki PDF i inne, które mogą następnie pobrać inni użytkownicy w grupie.

Wreszcie, grupy na Facebooku oferują również funkcję ankiet. Niezrozumiałe, że ta funkcja nie istnieje już na zwykłych stronach i musi być pracowicie zintegrowana za pośrednictwem aplikacji Facebooka. Ale w ramach grup są natywnie zintegrowane z Facebookiem i są łatwe do stworzenia. Opinie członków grupy można szybko uzyskać, a decyzje można podjąć w mgnieniu oka.

6 wskazówek dla bardziej udanych grup na Facebooku

Po wstępie teoretycznym bez odpowiedzi pozostaje pytanie, w jaki sposób Twoja własna grupa może odnieść największy sukces w praktyce. W tym celu należy wziąć pod uwagę poniższe 6 wskazówek, które zapewnią Twojej własnej grupie impuls, dzięki któremu, miejmy nadzieję, szybko się rozwinie i umożliwi przyjazną i ożywioną wymianę wśród jak największej liczby członków.

1. Grupa docelowa powinna być jasna

To prawie oczywiste: grupa na Facebooku reprezentuje wydzielony obszar przeznaczony dla osób o podobnych zainteresowaniach. To również powinno być brane pod uwagę. Temat grupy powinien być zrozumiały na pierwszy rzut oka i w miarę możliwości rozpoznawalny już po nazwie. Opis i tagi grupy powinny jasno i zwięźle określać, co się dzieje i, jeśli to możliwe, nie pozostawiać pytań bez odpowiedzi. Jest to pożądane pod wieloma względami, ponieważ minimalizuje potencjalnych awanturników i utrzymuje wysoki odsetek członków, którzy mogą wnieść cenny wkład w dyskusję. Promuje to również chęć innych członków do zaangażowania się i pozwala społeczności się rozwijać (razem). Docelowo każdy chce mieć grupę, w której może zabrać ze sobą trochę wiedzy.

2. Netykieta

Równie ważne są zasady postępowania w grupie. Oczywiście możesz również polegać na zdrowym rozsądku, ale szczególnie w Internecie i mediach społecznościowych ważne jest wyznaczanie granic. Jest prawdopodobnie nieuniknione, że zostanie to jednak naruszone. Na koniec ważne jest, aby w opisie strony uwzględnić odpowiednią netykietę, aby wszyscy członkowie mogli dokładnie zrozumieć, kiedy ktoś przekracza granicę i jaka kultura dyskusji jest pożądana w grupie.

Jeśli tak nie jest, a członkowie są wykluczeni bez żadnego zrozumiałego powodu, inni użytkownicy mogą szybko wyczuć arbitralność, a następnie albo nie brać udziału w dyskusjach, albo uczestniczyć ze złością. To odwraca uwagę od aktualnego tematu i psuje nastrój. W najgorszym przypadku nawet użytkownicy opuszczają grupę, którą chciałbyś zachować.

3. Ekskluzywność jest kluczem!

Grupa powinna być ekscytująca, a dyskusje stymulowane? Zatem ekskluzywna zawartość jest ważnym czynnikiem! Możesz również nadać sobie nazwę jako administrator grupy, jeśli potrafisz wymyślić ciekawe i nietypowe tematy do dyskusji. Dzięki temu użytkownicy są zaangażowani i rozwijają się debaty. Im szczęśliwsi są członkowie, tym bardziej prawdopodobne jest, że polecą również grupę na Facebooku, co z kolei może prowadzić do większego ruchu. Ponadto użytkownicy zauważą i docenią, jeśli administrator może zabłysnąć specjalistyczną wiedzą i ekskluzywnymi treściami.

4. Strzeż się fałszywych profili i buntowników!

Funkcja administratorów i moderatorów w grupach nie została bez znaczenia zintegrowana. Każda nowa prośba o członkostwo powinna być należycie sprawdzana, ponieważ z jednej strony jest wiele botów i fałszywych profili, a z drugiej osoby, które chcą dołączyć do grup tylko po to, by wywołać niezgodę.

Zasadniczo lepiej być bezpiecznym niż żałować. Mówiąc prostym językiem, oznacza to, że lepiej wcześniej przyjrzeć się profilom kandydatów i poszukać podejrzanych treści, niż mieć ich w grupie bez sprawdzania ich później, a następnie zasypywać się spamowymi postami lub nieprzyjemnymi komentarzami.

5. Administrator zawsze czyta!

Ponieważ jednak nie da się tego całkowicie uniknąć, równie ważne jest, aby zawsze czytać dalej. Tak, czasami prawidłowe prowadzenie grupy może być uciążliwe, ale członkowie będą wdzięczni za to, że nie przejmujesz się przynętami, botami reklamowymi lub innymi podejrzanymi profilami. W zależności od indywidualnego przypadku możesz pomyśleć o ręcznej aktywacji każdego wkładu (patrz paragraf dotyczący ustawień). Powinno to być jednak ostateczność, ponieważ dyskusja w grupie może się w pełni rozwinąć tylko wtedy, gdy członkowie mogą również bezzwłocznie publikować swoje uwagi. Jeśli aktywacja trwa zbyt długo, szybko tracą zainteresowanie, a nawet mogą opuścić grupę.

6. Dlaczego nie myśleć nieszablonowo?

Bez względu na to, jaki temat poruszasz w grupie, często istnieją powiązane strony i grupy, które mogą skorzystać na twoich własnych dyskusjach. Jeśli Twoja własna grupa na Facebooku jest platformą publiczną, możesz promować szczególnie interesujące posty na własnej stronie na Facebooku, a nawet w powiązanych grupach (nie zapomnij poprosić operatorów o zgodę).

Należy to jednak robić wybiórczo, ponieważ nie każdy wkład jest na wagę złota. Celem powinno być zaprezentowanie potencjalnym użytkownikom wysokiej jakości własnej witryny. Dlatego powinieneś skoncentrować się na kilku, ale szczególnie wartościowych wkładach i dokładnie zastanowić się, gdzie i jak je reklamować.

W dalszej części nieco więcej na temat strony na fb .

Dla wielu firm Facebook jest uosobieniem mediów społecznościowych. Chociaż istnieją inne sieci, które mogą zainteresować osoby prywatne i firmy, niebieski gigant pozostaje siecią społecznościową nr 1. Wiele firm otwiera zatem fanpage, ale nie wiedząc, co tak naprawdę chcą z nim zrobić.

Czego właściwie potrzeba, aby fanpage na Facebooku odniósł sukces? Pytanie, na które jest kilka odpowiedzi – a wszystkie są ważne, bo to połączenie tych czynników robi różnicę. Niektóre czynniki sukcesu są jasne na pierwszy rzut oka, znaczenie innych staje się jasne dopiero z perspektywy czasu.

kurs marketingu #1: obraz profilu i nagłówka, który Ci odpowiada

Zasadniczo większość fanów rzadko wchodzi bezpośrednio na fanpage i przegląda tam nowe i stare posty. Znacznie częściej posty na fanpage są lubiane, komentowane i udostępniane we własnym strumieniu wiadomości użytkownika. Jednak nowi użytkownicy trafiają na fanpage np. poprzez stronę firmową – i należy ich od razu przekonać wizualnie:

  • Obraz nagłówka natychmiast przyciąga wzrok użytkownika i potencjalnego nowego fana. Kiedyś mieli bardzo surowe wytyczne, jeśli chodzi o SMS-y i wezwania do działania, ale Facebook trochę się tutaj rozluźnił. Nie oznacza to, że powinieneś okleić obraz nagłówka wszelkiego rodzaju słowami „polub nas teraz”, „przyjdź na naszą stronę” i tym podobne. W centrum uwagi powinny znaleźć się obrazy i grafiki, które pasują do Ciebie i Twojej firmy. Grafika korporacyjna powinna być odzwierciedlona w obrazie nagłówka.
  • Mimo niewielkich rozmiarów zdjęcie profilowe jest bardzo ważne, ponieważ: Użytkownicy nie tylko widzą zdjęcie profilowe bezpośrednio na fanpage’u – zdjęcie profilowe pojawia się jako awatar przy każdym komentarzu tworzonym w imieniu fanpage’a. Profesjonalnym wizerunkiem powinno być zatem logo firmy, najlepiej logo wizerunkowe, które jest łatwiejsze do rozpoznania.

kurs marketingu #2: prawnie bezpieczny nadruk

Podobnie jak strona internetowa, fanpage na Facebooku również potrzebuje nadruku, który jest obowiązkowy w Niemczech. Każdy, kto nie wpisuje odcisku, musi obawiać się konsekwencji, takich jak ostrzeżenia. Podczas gdy Facebook prawdopodobnie w przeszłości nie zwracał uwagi na obowiązek nadruku, obecnie istnieje odpowiedni obszar nadruku, w którym właściciel witryny może wprowadzić informacje. Możesz się tam dostać:

  • Przejdź do zakładki „Ustawienia” w panelu administracyjnym
  • Teraz wybierz podpunkt „Informacje o stronie”
  • Teraz na liście po prawej stronie znajdziesz pozycję Imprint.

Tutaj możesz teraz wprowadzić wydawnictwo, a także ustawić link do podstrony wydawnictwa Twojej witryny. Twój fanpage jest prawnie bezpieczny i nie można go ostrzec. Allfacebook.de był jednym z pierwszych portali, który doniósł o obszarze nadruku, a także uzyskał opinię eksperta prawnego ds. mediów społecznościowych Thomasa Schwenke .

kurs marketingu#3: dobra treść związana z tematem

Z treścią zawsze jest coś takiego. Musi być dobry i wysokiej jakości, to jasne. Jednak to użytkownik decyduje, które treści są dobre, a które nie. Oznacza to, że musisz dobrze znać swoją (potencjalną) bazę fanów i omawiać tematy, które ich interesują. Dlatego zwróć uwagę na następujące rzeczy:

  • Unikaj reklam – nikt nie chce tego oglądać na Facebooku
  • Opublikuj własne treści, na przykład na blogu firmowym, i połącz je ze swoim fanpage’em.
  • Pomyśl także nieszablonowo – duże portale medialne i być może także konkurenci mogą mieć jeden lub dwa posty, które możesz udostępnić na własnej stronie internetowej. Nie musisz bać się „odpływu”. Twoi fani są raczej wdzięczni za interesujące treści, które ostatecznie (jakoś) dostarczyłeś.
  • Korzystaj z pełnej przepustowości – na Facebooku możesz nie tylko publikować linki i komunikaty o statusie. Dostępne są również zdjęcia i filmy. Zdrowa mieszanka stanowi różnicę między udanymi a nieudanymi postami.

Facebook 5: aktywna baza fanów

Wiele stron fanowskich na Facebooku może pochwalić się liczbą fanów w dziesiątkach lub setkach tysięcy. Ale to niewiele mówi o jakości fanów. Dla fanpage’a obowiązuje prosta zasada:

100 aktywnych fanów jest warte więcej niż 10 000 nieaktywnych fanów.

Tutaj również jakość jest ważniejsza niż ilość, zwłaszcza że zakupy przez fanów bardzo ułatwiają polubienie kilku tysięcy fanów. Ponieważ jednak osoby stojące za profilami w rzeczywistości nie istnieją (nawet jeśli liczni usługodawcy, którzy oferują takie rzeczy, mówią inaczej), są one niestety bezwartościowe. Nie są zainteresowani twoimi osiągnięciami ani wymianą opinii.

Chodzi o dotarcie do grupy docelowej. Możesz to zrobić z jednej strony za pomocą doskonałej treści (patrz punkt #4), az drugiej strony dzięki kampaniom reklamowym. Tutaj przechodzimy bezpośrednio do następnego punktu.

kurs marketingu#6: przemyślana koncepcja reklamowa

Facebook od kilku miesięcy jest mocno krytykowany: organiczny zasięg jego własnych postów drastycznie spadł, przez co nawet jego fani rzadziej je widzą. Aby temu przeciwdziałać, wymagane jest korzystanie z reklam na Facebooku.

Facebook oferuje wiele różnych formatów reklam, z których mogą korzystać administratorzy stron fanowskich. Czy to „Więcej polubień dla fanpage’a”, ruch na stronę czy interakcja z postem – możliwości są różnorodne i wszechstronne. Zwłaszcza mniejsze fanpage może szybko pozyskać wysokiej jakości i aktywną bazę fanów. Reklamy oczywiście kosztują, ale przy około pięciu euro dziennie można wiele osiągnąć dzięki odpowiedniemu ukierunkowaniu.

Idealny fanpage nie istnieje, firmy obecne na Facebooku są po prostu zbyt różne. O wiele więcej chodzi o znalezienie własnej ścieżki — nasze sześć niezbędnych stron dla fanów może pomóc i służyć jako punkty orientacyjne. Sposób ich ostatecznego wdrożenia leży w Twoich rękach lub w rękach konsultantów ds. mediów społecznościowych .

Czym jest fanpage na Facebooku?

Sieci społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu społecznym. Za pośrednictwem Facebooka i spółki organizowane są imprezy, ogłaszane są wesela lub po prostu rozmawiasz ze znajomymi z całego świata.

Facebook znajduje się obecnie w czołówce najbardziej znanych sieci społecznościowych. Coraz więcej osób rejestruje się na Facebooku każdego dnia. Jednak dla firm i celebrytów ta platforma marketingowa stała się naprawdę interesująca dopiero od czasu wprowadzenia stron fanowskich. Ale czym właściwie jest fanpage i jakie są zalety fanpage’a dla twórcy?

Fanpages są wykorzystywane głównie przez firmy, które chcą być blisko swoich klientów i chcą od nich informacji zwrotnej. Dlatego funkcja możliwości napisania czegoś na fanpage’u jest niezwykle ważna dla efektu, jaki może mieć fanpage. Wiele firm i celebrytów ma teraz własne fanpage na Facebooku, ponieważ umożliwia bezpośrednią i szybką wymianę informacji. Daje to następujące korzyści: Z jednej strony konsumenci mają poczucie „my” i mogą wymieniać doświadczenia z produktem. Z drugiej strony firmy mogą bardzo szybko rozpowszechniać wśród fanów informacje, takie jak zapowiedź produktu.

Ale przedmioty, takie jak płyty CD z muzyką i filmy, mogą również mieć fanpage, który „lubią” członkowie. Bo nie możesz być przyjacielem stron fanowskich. Jeśli kliknąłeś „Lubię to”, strona fanowska pojawi się w Twoim profilu w sekcji „ Informacje ”. Teraz nawet osoby, które odwiedzają Twój profil i nie są z Tobą znajomymi, mogą zobaczyć, że jesteś fanem.

Istnieje kilka powodów, dla których firmy mogą zaprezentować się jako figurant, np. dobry fanpage: Ustawienia fanpage’a dają szerokie możliwości zaprojektowania fanpage’a według własnych pomysłów. Dzięki temu możesz złapać klientów dzięki dobremu wizerunkowi firmy . Możesz publikować podglądowe filmy i zdjęcia jako zwiastuny nowych produktów na tablicy korkowej, a tym samym wyświetlać reklamy swoim klientom przy niewielkim wysiłku. Możliwości, dzięki którym Twoi klienci mogą informować innych o Twoich wiadomościach, są również bardzo proste: Kliknij „Lubię”, a wszyscy znajomi zostaną automatycznie poinformowani o nowościach.

Fanpage doskonale nadaje się jako część kampanii marketingu wirusowego . Fanpage na Facebooku może być również bardzo dobrze wykorzystany do celów brandingowych. Ale jak to często bywa w przypadku tych działań reklamowych marketingu społecznego, trudno jest zrozumieć, jak duży wpływ ma fanpage bezpośrednio na wyniki sprzedaży, ponieważ takie kampanie marketingu społecznego zwykle trwają długo.

Fanpage jest zatem dla firm nowoczesnym i praktycznym sposobem informowania konsumentów o swojej działalności. Sami nie używamy tak często tego środka reklamowego, ponieważ nie mamy jeszcze koncepcji marketingu społecznościowego .

Fanpage na Facebooku umożliwia firmom ponowne zaprezentowanie się w sieci społecznościowej, czyli bardzo blisko klienta. Ponadto specjalne treści mogą być tworzone tylko dla członków sieci. Przycisk „Lubię to” sprawia, że ​​przekaz reklamowy może być łatwo dystrybuowany przez samych klientów.

Jeśli jest to nawet dobra wirusowa kampania reklamowa, to jako przedsiębiorca masz idealne medium reklamowe. Facebook jest teraz zaimplementowany na prawie każdej głównej platformie w Internecie i wszędzie możesz zobaczyć, czy znajomy lubi to czy tamto. Wystarczy pomyśleć o niezliczonych blogach WordPress, w których zaimplementowano przycisk „Lubię to”.

Za Twój sukces,

Przejdzmy zatem do jednego z lepszych narzędzi do marketingu internetowego dającego potężne możliwości.

Co to jest GetResponse i jak z niego korzystać?

GetResponse to platforma do e-mail marketingu. Możesz go użyć do zbudowania cennej listy marketingowych potencjalnych, partnerów i klientów, aby budować relacje i budować responsywną i dochodową bazę klientów. Szybkość dostarczania 99,5% zapewnia, że ​​Twoje wiadomości dotrą do zamierzonych skrzynek odbiorczych.

Dodaj kontakty

  • Twórz listy kontaktów, aby zarządzać bazą kontaktów.
  • Importuj istniejącą listę kontaktów
  • Zintegruj swoje konto GetResponse z innymi usługami, aby skonfigurować cykliczne importy
  • Powiększ swoją listę kontaktów i aktualizuj dane klientów dzięki stronom docelowym, formularzom i ankietom
  • Z łatwością wykorzystaj rosnącą moc odesłań z mediów społecznościowych za pomocą narzędzi społecznościowych

Planuj kampanie marketingowe i zarządzaj sprzedażą

  • Użyj edytora biuletynów typu „przeciągnij i upuść ” z gotowymi do użycia szablonami. Możesz także zaprojektować własne szablony lub skorzystać z edytora HTML
  • Automatycznie kontaktuj się z klientami, dostarczając informacje, oferty i komunikując się w przyjazny sposób z autoresponderami .
  • Używaj lejków konwersji do sprzedaży produktów i zarządzania sprzedażą online. GetResponse Conversion Lejek to kompleksowe narzędzie, które pomaga promować i sprzedawać produkty online, znajdować potencjalnych nabywców, budować listy kontaktów, utrzymywać klientów i zwiększać wyniki sprzedaży.
  • Twórz przepływy pracy automatyzacji z procesami, które składają się na doświadczenia Twoich klientów. Dzięki temu skalowalnemu narzędziu Twoi klienci mogą otrzymywać wiadomości na podstawie ich działań, a Ty możesz nagradzać ich interakcję.
  • Przetestuj swoje strategie marketingowe, przeprowadzając testy A/B na biuletynach i stronach docelowych .

Analizuj wyniki i planuj nowe strategie

  • Szukaj kontaktów i twórz nieograniczone segmenty na podstawie konkretnych danych demograficznych i danych o zachowaniach klientów, aby zarządzać listą kontaktów i opracowywać strategie marketingowe, które spełniają oczekiwania klientów.
  • Korzystaj z narzędzi analitycznych, aby tworzyć ukierunkowane oferty i poprawiać współczynniki konwersji.

Chcesz zacząć działać i poznać to wszystko w praktyce zapisz się na kurs marketingu internetowego w praktyce .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.