Cukier , Czy Miód ? Zalety Stosowania Miodu!

Miód i jego wspaniałe właściwości odżywcze  , lecznicze,  które potrafią wzmacniać nasze serce i regulują ogólną poprawę wszystkich funkcji naszego organizmu. 

Choć wszyscy wiedzą o tym  , że miód ma właściwości prozdrowotne to badania wykazują  ,że tak czy inaczej ludzie wolą objadać się cukrem lub nieograniczoną ilością słodyczy , w których właśnie ten cukier jest zawarty zamiast korzystać z tego co dobre i naturalne dla naszego ciała . 

Cukier chyba lubimy ze względu na to że , nam smakuje jego słodycz  , jednak pamiętajmy że miód również jest słodki dodatkowo jest bakteriobójczy poprawia trawienie. 

Wiedzieliście o tym że Hipokrates  zwany 

ojcem medycyny przeżył prawie 120 lat zawdzięczając to spożywaniu dużych ilości miodu? 

co możemy uzyskać dzięki stosowaniu miodu zamiast cukru ? 

  1. Nasze rany zaczną goić się szybciej , jeżeli takie mamy 
  1. Eksperci radzą zażywać przy chorobach wrzodów żołądka 
  1. Zalecany dla osób z nadciśnieniem krwi 
  1. Wszelkiego rodzaju przeziębienia 
  1. Bardzo pomaga przy osłabieniu wątroby 

Zawiera dużej ilości substancji antybiotycznych dzięki pszczołom. 

Co zyskujemy dzięki spożywaniu cukru? 

Możemy spodziewać się nadwagi, przewlekłych chorób takich jak cukrzyca lub nowotwory. 

Narodowy Fundusz Zdrowia oszacował  , że ilość zgonów w ciągu roku  jest bliska 1,5 tysiąca z powodu nadmiernego spożycia napojów słodzonych cukrem,  spożywaniem słodzonych cukrem jogurtów  z dużą

zawartością cukru  , 

keczupy  sosy. 

Cukier  jest ukryty w wielu  produktach codziennego użytku . 

Dlatego osoby  , które potrafią selekcjonować pożywienie oraz sprawdzić z jakich składników przygotowane są produkty które spożywają cieszą się lepszą kondycją dobrym wyglądem i prawidłową energią każdego dnia. 

Ale nic straconego śmiało mogę stwierdzić  , że świadome

odżywianie się stanie się podstawową techniką żywienia w najbliższych latach. 

Dlaczego warto zmienić swoje nawyki żywieniowe  , jeżeli jeszcze dziś nie wiesz ile  kalorii spożywasz ile węglowodanów  , cukrów złożonych , niezłożonych i jaki może mieć to wpływ na twoje przyszłe zdrowie , 

oraz kondycję organizmu . 

Odpowiedź jest raczej oczywista , jeżeli kontrolujemy ,  ile nasz organizm potrzebuje ilości danych produktów i regulujemy je w taki sposób  , aby otrzymywał je w właściwych ilościach,  czujemy się lepiej wyglądamy zdrowiej, jesteśmy pewniejsi siebie mamy lepszą kondycję fizyczną. 

Najlepszym sposobem jest powolne wdrażanie lub zamiana jednych produktów na inne krok po kroku wdrażając nowe nawyki. 

Ten sposób pozwoli nam wprowadzić do naszego codziennego menu jeden produkt  , który będzie lepszy dla naszego zdrowia i dla naszego organizmu ale odrzucić ten ,  który wyrządza nam największe szkody. 

Kiedy poczujemy już satysfakcję z naszego nowo wprowadzonego produktu do menu  na stałe przyzwyczaimy się do niego i z nim się żyjemy ,  wtedy możemy myśleć o kolejnym zdrowym nawyku zastępując  go innym lepszym dla nas produktem . 

Posłużę się tutaj pewnym przykładem , tak to bywa kiedy czasami weźmie nas ochota na coś słodkiego , choć moje nowe nawyki całkiem to wyeliminowały opowiem wam krótką historię która miała miejsce dawno  temu po prostu te produkty odrzuciłem i wyeliminowałem z mojego menu . 

Więc mam ochotę na coś słodkiego  ,a to może ciasto do kawy  , nie wiem jak to jest u was ale u mnie bywało tak że kiedy ciasto posmakowało to zamiast kawałek lub 2 potrafiłem zjeść dosłownie całość. 

Rozmawiając kiedyś z przyjaciółmi na ten temat, że ciężko jest zgubić czasem parę kilo pomimo uprawiania regularnego sportu i aktywnego trybu życia. 

Doszliśmy do wniosku że warto przeanalizować co spożywamy tak naprawdę i jak to wygląda kalorycznie w ciągu całego naszego dnia. 

Takie nadmierne spożywanie słodyczy , lub posiłków zwłaszcza wieczorową porą przyczynia się do odkładania tłuszczu i buduje naszą nadwagę. 

Jaki nawyk możemy wprowadzić zamiast takiego obżarstwa słodyczami lub inną porcją  

nadmiernych kalorii ? 

Z pewnością lepiej zamiast jedno ciasto zjeść jednego słodkiego owoca , tylko pamiętajmy że owoce w nadmiarze też mają mnóstwo cukru w sobie a to z kolei jest potężna dawka kalorii. 

Dobra wiadomość jest taka , że kiedy zaczniemy spożywać warzywa w przeróżnej postaci na pewno uzupełnimy sporo witamin w organizmie , nie będzie to nas doprowadzało do stanów otyłości ciężkości i nie zgromadzi nadmiernej ilości cukru w naszym organizmie. 

Jeśli już nie możemy żyć bez słodkiej herbaty kawy lub napoju to naprawdę warto zastanowić się nad tym , aby zacząć je osładzać miodem. 

A Wy co wybieracie ? 

Miód akacjowy z dodatkiem ziół z przepisu znanego polskiego zielarza , słynnego na całą Europę, pomagającemu ludziom w przeróżnych dolegliwościach z pewnością zadba o poprawną pracę naszego układu trawiennego  , a dodatkowo osłodzi nasze ulubione napoje takie jak , 

 codzienna kawa ,herbata i inne spożywane podczas naszych codziennych ulubionych rytuałów . 

Jeśli chcesz poprawić pewne nawyki co przyczyni się do poprawy jakości Twojego życia śmiało zostaw dane kontaktowe wypełniając formularz . Zdrowe naturalne produkty są w zasięgu Twojej ręki , jeśli zechcesz możesz śmiało po nie sięgnąć .

https://echtkrauter.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *